Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

Stopy procentowe. Rada Polityki Pieniężnej ogłosiła decyzję

Rada Polityki Pieniężnej podjęła decyzję w sprawie stóp procentowych. W środę wieczorem podano informację, że stopy procentowe pozostaną niezmienione. Ekonomiści…

Forum Ekonomiczne Karpacz. Stowarzyszenie Program Czysta Polska o paliwie przyszłości

– Wierzymy, że wodór jest paliwem przyszłości. A skoro o przyszłości, w naszej strefie odwiedzający będą mogli sami przekonać się,…

Miliarder stanie przed sądem. Przez jeden wpis

Sąd federalny w Stanach Zjednoczonych zdecydował, że Elon Musk i Tesla mają stanąć przed sądem. Wszystkiemu winny jest wpis na…

Plebiscyt BrandMe CEO. Jury wyłoniło kilkunastu liderów biznesu

Kilkanaście osób zostało wyróżnionych w szóstej edycji plebiscytu BrandMe CEO. Liderzy biznesu wyłonieni przez jury, zgodnie z werdyktem wyróżnili się…

Voucher zamiast zwrotu pieniędzy. Wiceminister zachęca, aby nie odwoływać podróży

Wiceszef resortu rozwoju Andrzej Gut-Mostowy zachęca Polaków, by nie rezygnowali z zaplanowanych wyjazdów, ale zmienili ich termin, wykorzystując specjalne vouchery.…

Nowy iPad Pro już blisko. Oto wszystko, co o nim wiemy

Wszystko wskazuje na to, że w 2024 roku Apple zamierza na poważnie skupić się na odświeżeniu rodziny iPadów. Mało tego,…