Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

Rosja chce sprzedawać w IKEA meble wyprodukowane przez więźniów

Regionalne służby więzienne w Rosji wpadły na pomysł, jak zastąpić szwedzką sieć sklepów. Miejsce towarów z IKEA mają zająć produkty…

Zakaz TikToka w Polsce? Dzisiaj Rada ds. Cyfryzacji wyda rekomendację

Niewinna rozrywka czy potężne narzędzie do szpiegowania? Kolejne kraje zakazują swoim urzędnikom korzystać z TikToka. Na tej coraz dłuższej liście…

Prezes NBP Adam Glapiński: Inflacja w Polsce jest jednocyfrowa

– Mamy dziś radosny dzień. Inflacja w dniu dzisiejszym jest jednocyfrowa. W przyszłych kwartałach będzie maleć – powiedział prezes Narodowego…

Premier Mateusz Morawiecki: Mamy bardzo stabilną sytuację finansów publicznych

– Mogę dzisiaj powiedzieć, że deficyt budżetowy za rok 2022 to 12,4 mld złotych, a więc znacząco lepszy niż przewidywali…

Wnioski o wsparcie z ZUS. Uważaj na te częste błędy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych apeluje o ostrożność i dokładność przy wypełnianiu wniosków o pomoc w ramach pakietu antykryzysowego. Błędy we wnioskach…

Nowe przepisy. Pracodawca sprawdzi trzeźwość pracownika

Od wtorku obowiązują przepisy, które umożliwiają pracodawcom kontrolę trzeźwości pracowników w miejscu ich pracy. – To bardzo ważne regulacje, które…