Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Rasizm w Call Center. Pracownicy muszą zmieniać akcent. „Teraz brzmią zbyt biało”

Kategoria:

Startup z Doliny Krzemowej opracował innowacyjną technologię, która potrafi w czasie rzeczywistym zmienić akcent pracowników z Call Center na amerykański. Choć z tej funkcji korzysta obecnie około tysiąca osób głównie w Indiach i na Filipinach, nie brakuje głosów krytyki. Zarzuca się, że pracownicy brzmią teraz zbyt biało. – To zły kierunek – mówią przeciwnicy.

Aktualności

Prezes NBP Adam Glapiński: Inflacja spada „na łeb na szyję”

– Inflacja na świecie i również w Polsce spada. W Polsce bardzo szybko. To określenie na łeb na szyję, którym…

Premier o podatku od darowizn: Wydałem dyspozycję, żeby niezwłocznie wyjaśnić te kwestie

– Organizacje pomocowe mogą być spokojne, że te rozwiązania w żaden sposób nie wpłyną na ich bardzo ważną aktywność –…

Małopolska. Kolejka do… kolejki po węgiel

Kilkaset osób czeka w kolejce po węgiel przed kopalnią Janina w Libiążu. Nawet trzy dni zajmuje zapisanie się do… następnej…

Trafił do strażaków w całej Polsce. Jodek potasu, przed czym chroni?

Rząd rozesłał tabletki z jodkiem potasu do placówek Państwowej Straży Pożarnej. To reakcja na walki w okolicach Zaporoskiej Elektrowni Atomowej,…

Restaurator obawia się, że będzie musiał zamknąć biznes. „Wszystko zależy od finansowej pomocy”

Obawiam się cały czas, czy ta sytuacja nie doprowadzi do zamknięcia mojego biznesu. Tylko i wyłącznie pomoc finansowa może nam…

Gwarantowana cena węgla dla samorządów. Premier Mateusz Morawiecki przedstawił nowy mechanizm

Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że samorządy będą mogły kupować węgiel po 1500 zł brutto za tonę (różnicę pokryje rząd), a…